Joan Rotger, primer avantpassat del que tenc dades

A continuació vos reproduesc un article que vaig publicar al meu blog, Sensacions, titulat “Informe Rotger”. L’article es de Desembre del 2014 i és fruit de les investigacions que vaig iniciar, aproximadament l’any 2010.

En ell podem veure tots els descendents directes d’en Joan Rotger, primer avantpasat del que tenc noticies, nascut a Maó, aproximadament l’any 1540. A més de l’informe sobre la descendència d’en Joan, hi podeu trobar una petita referència a la història dels Rotger.

Tot el que tenc després del 2014 no surt reflexat a aquest informe, però no afecta a descendents directes, si no a descendents indirectes.

Per qualsevol dubte o pregunta referent a aquest informe no dubteu en consultar-me, en la mesura que pugui vos contestaré. 

INFORME ROTGER: ESCAMPATS A TRES CONTINENTS

Europa, Àfrica i Amèrica, fins a tres continents a vont hi podem trobar Rotgers desdencents d’en Joan Rotger.

 

Arriba un nou informe, en aquesta ocasió la versió ampliada i millorada de l’anterior informe Rotger, en el que tansols apareixíen avantpassats meus directes. En aquesta ocasió el protagonista es el primer Rotger del que tenc noticies a dia d’avui, en Joan Rotger, nascut aproximadament a meitat del segle XVI a Maó. Segons ses notícies que tenc era Fuster, com ho van ser els seus descendents fins com a minim es seu net en Joan Rotger Triay. En aquella època l’ofici de fuster es referia mes bé a mestre artesà de la llenya.

 

Però abans de contar l’història dels “meus” Rotger, faguem un poc d’història del llinatge Rotger. A continuació reproduesc textualment lo trobat fins ara sobre aquest llinatge. La font d’aquest document es en Jean Cristophe Rotger.

ORIGEN E HISTORIA DEL APELLIDO ROTGER

 

“Rotger es un nombre y apellido que tiene un origen etimológico germánico. Viene de Hrod (fama) y Gaer (lanza). Estos apellidos germánicos son una huella de la presencia, en el Siglo 7, de los Visigodos, en el sur de Francia y España, después de la caida del Imperio Romano.

Más precisamenrte Rotger es una versión occitana de ROGER, y parece ser que existió sobre todo en el sur de Francia entre los Siglos 10 y 13.

 

rotger mallorca

Escut del Rotger de Mallorca, dels que es creu venen els meus avantpassats

Por ejemplo, hubo una dinastía de condes, en la ciudad medieval de FOIX (sur de Francia) que se llamaron ROTGER, entre los años 950 y 1302

En 1229, el rey de Aragón Jaime I reconquisto  la isla de la Mallorca, que era bajo dominación Mora después 902. Le ayudaron los ejércitos de los señores de Barcelona, Tarragona, y también de Montpellier y de Marsella. El rey de Aragón y estos señores se repartieron la isla y envaron a colonos.

Los primeros ROTGER de Mallorca, y probablemente nuestro antepasado común, son unos de estos colonos. Todavía no sabemos exactamente de donde venía. Una posibilidad es que era un señor cátaro que escapó después de la derrota de los cataros en esta época pero eso hay que demostrarlo….

 

Lo que es cierto es que ya había unos ROTGER en Mallorca en los siglos 13 y 14.

Por ejemplo un Arnau ROTGER era jurado del Reino de Mallorca en 1350.  

En 1387, la isla de la Menorca fue conquistada también, y en el curso de los siglos siguientes muchos mallorquines se implantaron en Menorca. Entre estos hubo varias familias ROTGER. Y hoy, proporcionalmente hay más ROTGER en Menorca que en Mallorca”

 

Resulta interesant la hipòtesi de que el Rotger sigui un llinatge de procedència Càtara. Podria ser que el primer Rotger  hagués escapat dels seus després de la seva derrota i quedar-se a la península ibèrica. 

 

Per tant, i enllaçant aquesta història del llinatge amb en Joan Rotger, podríem dir que els primers Rotger que arriben a Menorca ho fan despres de la Conquesta de Menorca l’any 1387, en la que nombrosos mallorquins s’estableixen a la nostra illa. I que aquest a la vegada, tenen com avantpassats habitants catalano-aragonesos.

 

Però tornem al document d’en Jean. En ell  s’explica que després d’establir-se a Mallorca i Menorca, en segles posteriors i fruit de les emigracions s’escampen per varios continents,  A continuació un nou fragment del document sobre aquest tema:

Fluix migratori

Fluix migratori dels Rotger al llarg dels anys

“Aquí siguen los países donde hubo emigrantes ROTGER de Mallorca y Menorca:

FLORIDA:

En 1768, cerca de  mil menorquines embarcan para Florida, para participar en la colonización de la región de Saint-Augustine. Entre estos emigrantes, hubo un Ramón ROTGER y su familia. Tuvo una descendencia importante pero convirtieron su apellido de ROTGER en ROGERO. Hay muchos  descendientes de este Ramón ROTGER/ROGERO que todavía viven en Florida (y en otros lugares a Estados Unidos). Tenemos el placer

de tener algunos con nosotros en este grupo. 

ARGELIA:

A partir de 1830, muchos emigrantes menorquines participaron en la colonización de Argelia por Francia (Menorca era una escala para los barcos franceses que hacían el trayecto Marsella-Argel). Entre estos menorquines, varias familias de ROTGER, originarias de Ferreries, Mahon, Ciutadela, Alaior, se instalaron en Argel, Fort de l’Eau, Blida, Alma ….

Después de 1962 y la independencia de Argelia, la mayoria de los descendientes de estos colonos, “pieds-noirs”, emigraron a Francia. 

Tenemos algunos descendientes franceses de estos ROTGER de Menorca en nuestro grupo”

 

El document cita alguns paisos mes però aquest son en concret als que van emigrar avantpassats meus.

 

Florida a Estats Units, Algèria o França son els llocs a vont van emigrar descendents directes d’en Joan Rotger, per lo que podem dir que hi ha Rotgers escampats a tres continents. Avui en dia queden parents dels Rotger a França i Estats Units. Observau les difernents notes sobre aquest aspecte a l’informe. 

 

Com a curiositat, cal destacar la forma  que adopta a Florida el llinatge Rotger. Rogero. Veure notes de Albert Rotger Llinyà, persona nombre 222 d’aquest informe. També podem di que alguns descendents dels Rogero es troben a Castella i Lleó.

 

Centrant-nos amb en Joan i descendents, com dèiem al principi, els primers Rotger eren Fusters de Maó. De la capital Menorquina passen a Alaior, concretament en Joan Rotger Triay, net d’en Joan, mor ja a Alaior.  D’es net d’en Joan fins la sexta generació de nets estan a Alaior, probablement de pagesos. Son uns 150 anys de Rotgers a Alaior, fins que en Vicent Rotger Salom es casa i va a viure a Ferreries l’any 1773. A partir d’aquí una llarga llista de Rotgers a Ferreries, fins que el meu avi ve a viure a Sant Lluís.

 

De lo que esteim segurs es que hi ha Rotgers descendents d’en Joan, gairabé 500 anys despres, a Ferreries i Sant Lluís, i amb tota probabilitat a Ciutadella, Alaior o inclus Es Mercadal.

 

Falta seguir investigant amb relacions a dintre de la mateixa família, com descubrir si hi ha mes nexes d’unió als ja descoberts en tots aquets informes, com els Rotger-Marques-Al.les-Florit-Cardona, que, com hem vist en els anteriors informes, estan units d’una o altre manera ,o nous nexes d’unió que puguin sorgir entre els distints llinatges. Un repte personal que tenc es trobar  conexions dins distintes rames del cognom Rotger, com per exemple, els Rotger de la meva sogre i els meus.

 

Per tant, aquí t’eniu aquest informe, millorat i ampliat, amb mes de 260 persones.

 

INFORME ROTGER

 

ESCAMPATS PER TRES CONTINENTS

 

Presentación1

Fitxa d’en Joan Rotger

Misma Generación 

 

266. JOAN ROTGER (La persona protagonista de este informe) nació cerca de 1540, en Maó, Menorca. Joan fue empleado como Fuster. Joan murió después de 1566, pasados los 26 años, en Maó, Menorca.

Nota 1: Aquest Informe Rotger està basat en tots i cada un dels descendents d’en Joan que tenc noticies a dia 26 de Novembre del 2014. 

Nota 2: Primer Rotger del que tenc notícies a dia 2 de Gener del 2014. Nascut i mort a Maó. La seva data de neixament es aproximada, 1540. No dispòs de data de la mort.

267. ANTONIA DESCONOCIDO (Esposa de Joan) nació en 1544, en Maó, Menorca. Antonia ya no vive. Joan Rotger266, con casi 23 años, se casó con Antonia Desconocido, con casi 19 años, antes de 10 de junio de 1564 en

Maó, Menorca. Tuvieron un hijo:

Pere Rotger264 en 1564

Nota: Quan va morir ja era viuda.

Generación de Hijos

264. PERE ROTGER (Hijo de Joan) nació en 1564, en Maó, Menorca, hijo de Joan Rotger266 y de Antonia Desconocido267. Pere fue empleado como Fuster. Pere murió el 25 de febrero de 1627, cerca de los 62 años, en Maó, Menorca.

Nota: Mestre artesà. Tronc dels Rotger de Maó

265. ISABEL TRIAY (Nuera de Joan) nació en 1562. Isabel murió antes de noviembre de 1621, con casi 59 años.

Cita: Fuente 9 el 20 de enero de 2014, página Isabel TRIAY. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

Pere Rotger264, con casi 28 años, se casó con Isabel Triay, con casi 30 años, antes de 1593. Tuvieron dos hijos:

Joan Rotger Triay260 en 1593

Paula Rotger Triay263 en 1603

 

Generación de Nietos

260. JOAN ROTGER TRIAY (Nieto de Joan) nació el 22 de abril de 1593, en Maó, Menorca, hijo de Pere Rotger264 y de Isabel Triay265. Joan fue empleado como Fuster. Joan murió el 9 de junio de 1659, con 66 años, en Alaior, Menorca. Joan se casó dos veces. Estaba casado con Praxèdies Sintes Pons261 y con Magdalena Enrich Segui262.

Nota: Darrer Rotger de la meva rama que va neixer a Maó. La seva mort ja es va produir a Alaior, a vont podria haver anat a viure després de casar-se.El lloc de la seva mort, a l’any 1659, surt com a “Barrio de Alaior, Maó”. Podria ser degut a que Alaior, tot i tenir una institució parescuda a lo que avui en dia es consideraria un Ajuntament, desde l’any 1439, en segons quins documents podria ser que consideressin que perteneixia al Municipi de Maó, però es una simple suposició. El segon llinatge no es del tot segur.

Cita: Fuente 13 el 20 de enero de 2014, página Joan ROTGER TRIAY. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

261. PRAXÈDIES SINTES PONS (Esposa de Nieto de Joan) nació el 1 de octubre de 1603, en Maó, Menorca, hija de Pere Sintes Vidal y de Agueda Pons. Praxèdies murió el 29 de diciembre de 1672, con 69 años, en Alaior, Menorca.

La información siguiente también se registra para Praxèdies. Fallecimiento(?) en 1672, cerca de los 68 años.

Joan Rotger Triay260 se casó con Praxèdies Sintes Pons ’11 de Jun de 1623′ en Maó, Menorca. Tuvieron siete hijos:

Joan Diego Rotger Sintes249 en 1626

Francesc Rotger Sintes250 en 1629

Gabriel Rotger Sintes252 en 1631

Agueda Rotger Sintes253 en 1635

Praxèdies Rotger Sintes255 en 1640

Antoni Rotger Sintes256 en 1641

Arsene Luis Rotger Sintes258 en 1641

Nota: Na Parxèdies Sintes es la segona dona d’en Joan, després de que enviudés de na Magdalena Enrich.

262. MAGDALENA ENRICH SEGUI (Esposa de Nieto de Joan) nació en 1599, en Maó, Menorca. Magdalena murió en 1623, cerca de los 24 años, en Maó, Menorca.

Cita: Fuente 14 el 17 de enero de 2014, página Magdalena ENRICH SEGUÍ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Joan Rotger Triay260, cerca de los 28 años, se casó con Magdalena Enrich Segui, cerca de los 22 años, en 1621 en Maó, Menorca. Tuvieron una hija:

Elisabet Rotger Enrich259 en 1623

 

263. PAULA ROTGER TRIAY (Nieta de Joan) nació en 1603 hija de Pere Rotger264 y de Isabel Triay265. Paula ya no vive.

 

Generación de Bisnietos

 

249. JOAN DIEGO ROTGER SINTES (Bisnieto de Joan) nació el 13 de diciembre de 1626, en Alaior, Menorca, hijo de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Joan ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 31 de enero de 2014, página Joan Diego ROTGER SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

250. FRANCESC ROTGER SINTES (Bisnieto de Joan) nació el 17 de julio de 1629, en Alaior, Menorca, hijo de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Francesc murió después de 1684, pasados los 55 años, en Alaior, Menorca.

Nota: Com en el cas del seu pare. Surt com a nascut en “el Barrio de Alaior, Maó”. Per lo mateix que exlic en el cas del seu pare. Es el primer de les 4 generacions de Rotger de la meva rama que van néixer i morir a Alaior.La partida de defunció va ser cremada durant la “Guerra de successió” de l’Any 1705, i en la que Menorca va ser conquerida per els anglesos sobre el 1708.

Citas:

• Fuente 5 ‘2 de Ene de 2014’, página FRANCESC Rotger Sintes. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 13 el 20 de enero de 2014, página Francesc ROTGER SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

251. ANTONIA CAMPS PONS (Esposa de Bisnieto de Joan) nació ’21 de Dic de 1639′, en Alaior, Menorca, hija de Bartomeu Camps Mascaró y de Antonia Pons Carreras. Antonia murió el 28 de abril de 1703 en Alaior, Menorca.

Cita: Fuente 13 el 22 de enero de 2014, página Antònia CAMPS PONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Francesc Rotger Sintes250, con 23 años, se casó con Antonia Camps Pons el 4 de enero de 1653 en Alaior, Menorca.

Tuvieron catorce hijos:

Bartomeu Rotger Camps231 cerca de 1656

Joan Josep Rotger Camps233 en 1654

Pràxedes Rotger Camps235 en 1657

Joan Rotger Camps236 en 1659

Francesc Josep Rotger Camps237 en 1663

Antoni Rotger Camps238 en 1665

Josep Rotger Camps239 en 1666

Antonia Rotger Camps240 en 1667

Pere Josep Rotger Camps241 en 1671

Agueda Rotger Camps242 en 1675

Joana Magdalena Rotger Camps243 en 1677

Margarita Rotger Camps244 en 1679

Eulàlia Rotger Camps245 en 1681

Bernat Rotger Camps246 en 1684

 

252. GABRIEL ROTGER SINTES (Bisnieto de Joan) nació el 20 de noviembre de 1631, en Alaior, Menorca, hijo de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Gabriel ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 31 de enero de 2014, página Gabriel ROTGER SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

253. AGUEDA ROTGER SINTES (Bisnieta de Joan) nació el 25 de agosto de 1635, en Alaior, Menorca, hija de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Agueda ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 2 de marzo de 2014, página Àgueda ROTGER SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

254. JAUME JOSEP ALETAR MURILLO (Esposo de Bisnieta de Joan) nació el 4 de noviembre de 1629, en Alaior, Menorca. Jaume ya no vive.

Jaume Josep Aletar Murillo se casó con Agueda Rotger Sintes253.

 

255. PRAXÈDIES ROTGER SINTES (Bisnieta de Joan) nació en 1640 hija de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Praxèdies ya no vive.

 

256. ANTONI ROTGER SINTES (Bisnieto de Joan) nació el 8 de diciembre de 1641, en Alaior, Menorca, hijo de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Antoni ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 28 de enero de 2014, página Antoni Josep ROTGER SINTES. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

 

257. CATALINA SALES (Esposa de Bisnieto de Joan) nació en 1648. Catalina ya no vive.

Antoni Rotger Sintes256, cerca de los 29 años, se casó con Catalina Sales, cerca de los 23 años, en 1671 en Alaior, Menorca. Tuvieron un hijo:

Joan Rotger Sales247 en 1677

 

258. ARSENE LUIS ROTGER SINTES (Bisnieto de Joan) nació el 8 de diciembre de 1641, en Alaior, Menorca, hijo de Joan Rotger Triay260 y de Praxèdies Sintes Pons261. Arsene ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 31 de enero de 2014, página Arsene Lluís ROTGER SINTES. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

 

259. ELISABET ROTGER ENRICH (Bisnieta de Joan) nació en 1623 hija de Joan Rotger Triay260 y de Magdalena Enrich Segui262. Elisabet ya no vive.

 

Generación de Tataranietos

 

231. BARTOMEU ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació 1653 y 1660, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Bartomeu murió después de 1689, pasados los 33 años, en Alaior, Menorca.

Cita: Fuente 5 ‘2 de Ene de 2014’, página BARTOMEU Rotger Camps. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

232. MAGDALENA CEBALLOS JOVER (Esposa de Tataranieto de Joan) hija de Vicent Ceballos y de Magdalena Jover. Magdalena ya no vive.

Bartomeu Rotger Camps231, cerca de los 22 años, se casó con Magdalena Ceballos Jover el 22 de octubre de 1678 en

Alaior, Menorca. Tuvieron un hijo:

Vicent Rotger Ceballos225 en 1689

 

233. JOAN JOSEP ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació el 16 de marzo de 1654, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Joan ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Joan Josep ROTGER CAMPS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

234. MARIA CARRERAS CARRERAS (Esposa de Tataranieto de Joan). Maria ya no vive.

Joan Josep Rotger Camps233 se casó con Maria Carreras Carreras. Tuvieron un hijo:

Francesc Rotger Carreras227 en 1693

 

235. PRÀXEDES ROTGER CAMPS (Tataranieta de Joan) nació en 1657 hija de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Pràxedes ya no vive.

 

236. JOAN ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació en 1659 hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Joan ya no vive.

 

237. FRANCESC JOSEP ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació el 3 de febrero de 1663, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Francesc ya no vive. Cita: Fuente 14 el 31 de enero de 2014, página Francesc Josep ROTGER CAMPS. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

 

238. ANTONI ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació el 16 de enero de 1665, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Antoni ya no vive.

Cita: Fuente 15 el 4 de noviembre de 2014. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

239. JOSEP ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació el 12 de septiembre de 1666, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Josep ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Josep ROTGER CAMPS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

240. ANTONIA ROTGER CAMPS (Tataranieta de Joan) nació en 1667 hija de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Antonia ya no vive.

 

241. PERE JOSEP ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació el 4 de enero de 1671, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Pere ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 31 de enero de 2014, página Pere Josep ROTGER CAMPS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

242. AGUEDA ROTGER CAMPS (Tataranieta de Joan) nació en 1675 hija de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Agueda ya no vive.

 

243. JOANA MAGDALENA ROTGER CAMPS (Tataranieta de Joan) nació en 1677 hija de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Joana murió en 1746, cerca de los 69 años.

 

244. MARGARITA ROTGER CAMPS (Tataranieta de Joan) nació en 1679 hija de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Margarita ya no vive.

 

245. EULÀLIA ROTGER CAMPS (Tataranieta de Joan) nació en 1681 hija de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Eulàlia ya no vive.

 

246. BERNAT ROTGER CAMPS (Tataranieto de Joan) nació el 22 de febrero de 1684, en Alaior, Menorca, hijo de Francesc Rotger Sintes250 y de Antonia Camps Pons251. Bernat ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Bernat ROTGER CAMPS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

247. JOAN ROTGER SALES (Tataranieto de Joan) nació en 1677, en Ciutadella, Menorca, hijo de Antoni Rotger Sintes256 y de Catalina Sales257. Joan ya no vive.

Cita: Fuente 9 el 30 de enero de 2014, página Joan ROTGER SALES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

248. JOANA GELABERT (Esposa de Tataranieto de Joan) nació en 1686. Joana ya no vive.

Joan Rotger Sales247, cerca de los 31 años, se casó con Joana Gelabert, cerca de los 22 años, en 1708 en Ciutadella, Menorca. Tuvieron un hijo:

Raimundo Rotger Gelabert229 en 1716

 

Generación de 4ta Nietos

 

225. VICENT ROTGER CEBALLOS (Chozno de Joan) nació el 12 de marzo de 1689, en Alaior, Menorca, hijo de Bartomeu Rotger Camps231 y de Magdalena Ceballos Jover232. Vicent murió el 4 de abril de 1775, con 58 años, en Alaior, Menorca. Cita: Fuente 5 el 2 de enero de 2014, página VICENT Rotger Ceballos. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

 

226. CATALINA PALLISER MASCARÓ (Esposa de Chozno de Joan). Catalina ya no vive.

Vicent Rotger Ceballos225, con 28 años, se casó con Catalina Palliser Mascaró el 7 de noviembre de 1717 en Alaior, Menorca. Tuvieron un hijo:

Jaime Rotger Palliser220 en 1724

 

227. FRANCESC ROTGER CARRERAS (Chozno de Joan) nació en 1693, en Alaior, Menorca, hijo de Joan Josep Rotger Camps233 y de Maria Carreras Carreras234. Francesc murió antes de enero de 1763, con casi 69 años, en Alaior, Menorca. Cita: Fuente 4 el 7 de noviembre de 2014. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

 

228. ANTONIA CARDONA RIUDAVETS (Esposa de Chozno de Joan) nació en 1696, en Alaior, Menorca. Antonia ya no vive. Francesc Rotger Carreras227 se casó con Antonia Cardona Riudavets.

 

229. RAIMUNDO ROTGER GELABERT (Chozno de Joan) nació el 22 de noviembre de 1716, en Ciutadella, Menorca, hijo de Joan Rotger Sales247 y de Joana Gelabert248. Raimundo murió el 11 de diciembre de 1776, con 60 años, en Maó, Menorca.

Nota: En principi les informacions que tenc son que va emigrar a Estats Units amb els seu fill Albert,  l’any 1762, per lo que el seu lloc de mort podria no ser Maó, si no Florida. La seva filla Maria hauria quedat a Menorca. (Veure Nota del seu fill, Albert Rotger Llinyà)

Cita: Fuente 13 el 28 de enero de 2014, página Raimundo ROTGER GELABERT. Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

 

230. CATALINA MARIA LLINYÀ COSTA (Esposa de Chozno de Joan) nació el 20 de diciembre del 1720. Catalina murió el 28 de diciembre del 1814, cerca de los 94 años. Raimundo Rotger Gelabert229, con 24 años, se casó con Catalina Maria Llinyà Costa, cerca de los 21 años, el 10 de septiembre de 1741 en Ciutadella, Menorca. Tuvieron dos hijos:

Albert Rotger Llinyà222 en 1755

Maria Rotger Llinya224

 

Generación de 5ta Nietos

 

220. JAIME ROTGER PALLISER (5to Nieto de Joan) nació el 26 de septiembre de 1724, en Alaior, Menorca, hijo de Vicent Rotger Ceballos225 y de Catalina Palliser Mascaró226. Jaime murió el 29 de julio de 1773, con 48 años, en Alaior, Menorca.

Nota: Darrer Rotger de la meva rama que va dessarrollar tota la seva vida a Alaior, el seu fill,, Vicent Rotger Salom, ja va anar a viure a Ferreries despres de casar-se.

Cita: Fuente 5 ‘2 de Ene de 2014’, página JAUME Rotger Palliser. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

221. CATALINA SALOM PALLISER (Esposa de 5to Nieto de Joan) hija de Bartomeu Salom y de Caterina Palliser. Catalina murió el 19 de agosto de 1799.

Cita: Fuente 5 ’27 de Feb de 2014′, página CATERINA Salom Palliser. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Jaime Rotger Palliser220, con 21 años, se casó con Catalina Salom Palliser el 29 de mayo de 1746 en Alaior, Menorca.

Tuvieron un hijo:

Vicent Rotger Salom214 en 1747

 

222. ALBERT ROTGER LLINYÀ (5to Nieto de Joan) nació en 1755, en Menorca, hijo de Raimundo Rotger Gelabert229 y de Catalina Maria Llinyà Costa230. Albert murió en 1820, cerca de los 65 años, en Saint Augustine, Florida.

Notas:

• Nota Primer Rotger de la meva rama que va emigrar a Estats Units, aunque algunes informacions diuen que va ser el seu pare. Me fa pensar que si es ell perqué la seva germana figura com nascuda a Es Castell i la seva descendencia es a Menorca. El cognom Rotger va cambiar a la seva familia per Rogero a partir dels seus fills.

• Nota Rectificació a la nota anterior: Alberto Rogero (nacido el 03 de mayo de 1755 en Menorca), hizo el viaje de Mahon a Florida con sus padres y, durante los 9 años siguientes, los tres lograron sobrevivir al maltrato del Doctor y supervisores de Turnbull. Alberto Rogero se hizo el Patriarca de todo los Rogero que origina la Nueva Colonia Smyrna en 1768, con San Agustín, Florida, EE.UU. donde al final hace su casa, su matrimonio, y el lugar de nacimiento de sus 8 niños.

Per tant podem dir que n’Albert Rotger, com sel coneixia a l’illa va emigrar amb els seus pares.

 Nota: Podríen haver tingut 6  fills mes, segons algunes informacions.

Cita: Fuente 13 ’28 de Ene de 2014′, página Albert ROTGER LLINYÀ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

 

223. ANTÒNIA VILA FERRER (Esposa de 5to Nieto de Joan) nació en 1765 en Ciutadella, Menorca. Antònia murió en marzo 1850, cerca de los 85 años en Saint Aguistine, Florida.

Albert Rotger Llinyà222, cerca de los 27 años, se casó con Antònia Vila Ferrer, cerca de los 17 años, en 1782. Tuvieron tres hijos:

Catalina Rogero Vila216 en 1783

Ramon Juan Rogero Vila217 en 1785

Antonia Maria Juana Rogero Vila219 en 1793

Nota: Podríen haver tingut fins a 6 fills mes segons algunes informacions.

224. MARIA ROTGER LLINYA (5to Nieta de Joan) nació en Es Castell, Menorca hija de Raimundo Rotger Gelabert229 y de Catalina Maria Llinyà Costa230. Maria ya no vive.

Generación de 6ta Nietos

214. VICENT ROTGER SALOM (6to Nieto de Joan) nació el 16 de marzo de 1747, en Alaior, Menorca, hijo de Jaime Rotger Palliser220 y de Catalina Salom Palliser221. Vicent murió el 6 de septiembre de 1791, con 44 años, en Ferreries, Menorca.

Nota: Despres de algunes generacions de Rotgers a Alaior en Vicent Rotger Salom, to hi que va neixer a Alaior, va anar a viure a Ferreries, probablement despres de casar-se amb n’Eulalia Pons, la boda ja va ser a Ferreries. Natural d’Alaior i va anar a viure i morir a Ferreries, ell per tant es el primer avantpassat que va viure a Ferreries fins que el meu avi va anar a viure a Sant Lluís. No se li coneixen germans.

Citas:

• Fuente 12. No confiable o estimado.

• Fuente 5 ‘2 de Ene de 2014’, página VICENT Rotger Salom. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

215. EULALIA PONS MOLL (Esposa de 6to Nieto de Joan) hija de Llorenç Pons Capo y de Eulalia Moll Andreu. Eulalia murió el 6 de octubre de 1812 en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 3 el 21 de octubre de 2014, página Eulàlia PONS MOLL (ROTGER SALOM). Altamente confiable. Agregado por confirmación del Smart Match.

Vicent Rotger Salom214, con 26 años, se casó con Eulalia Pons Moll el 5 de mayo de 1773 en Ferreries, Menorca.

Tuvieron seis hijos:

Llorenç Rotger Pons197 en 1783

Vicent Rotger Pons199 en 1786

Eulalia Rotger Pons201 después de 1791

Bartomeu Rotger Pons202 en 1796

Catalina Rotger Pons203

Jaume Rotger Pons205

216. CATALINA ROGERO VILA (6to Nieta de Joan) nació el 18 de julio de 1783 en Saint Agustine, Florida, hija de Albert Rotger Llinyà222 y de Antònia Vila Ferrer223. Catalina ya no vive.

Nota: El llinatge Rotger canvia a Estats Units, passant a ser Rogero. Poden quedar bastants descendents d’aquesta familia encara.

Cita: Fuente 13 el 28 de enero de 2014, página Catalina ROGERO VILA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

217. RAMON JUAN ROGERO VILA (6to Nieto de Joan) nació el 29 de diciembre de 1785, en Saint Augustine, Florida, hijo de Albert Rotger Llinyà222 y de Antònia Vila Ferrer223. Ramon murió en 1875, cerca de los 89 años, en Saint Augustine, Florida.

Nota: El llinatge Rotger canvia a Estats Units, passant a ser Rogero. Poden quedar bastants descendents d’aquesta familia encara.

Cita: Fuente 13 el 28 de enero de 2014, página Ramón Juan ROGERO VILA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

218. MANUELA CRISTÓBAL JOSPHA NICHOLICHY (Esposa de 6to Nieto de Joan). Manuela ya no vive. Ramon Juan Rogero Vila217 se casó con Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy. Tuvieron siete hijos:

Laurianna Antonia Josefa Rogero Nicholichy206 en 1814

Manuel Julian Rogero Nicholichy208

Nicolas Saturnino Rogero Nicholichy209

Ramon Josef Rogero Nicholichy210

Alberto Lucio Juliano Rogero Nicholichy211

Josef Francisco Rogero Nicholichy212

Juan Francisco Fremoit Rogero Nicholichy213

219. ANTONIA MARIA JUANA ROGERO VILA (6to Nieta de Joan) nació en 1793 hija de Albert Rotger Llinyà222 y de Antònia Vila Ferrer223. Antonia ya no vive.

Generación de 7ma Nietos

197. LLORENÇ ROTGER PONS (7mo Nieto de Joan) nació el 22 de septiembre de 1783, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Salom214 y de Eulalia Pons Moll215. Llorenç fue empleado como Pagès. Llorenç murió el 19 de octubre de 1853, con 70 años, en Ferreries, Menorca.

198. AGUEDA GONYALONS BARCELO (Esposa de 7mo Nieto de Joan) nació en 1791, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Gonyalons Ferrer y de Antonia Barcelo Pons. Agueda murió el 4 de octubre de 1821, cerca de los 30 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 5 el 2 de enero de 2014, página AGUEDA Gonyalons Barceló. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Llorenç Rotger Pons197, con 23 años, se casó con Agueda Gonyalons Barcelo, cerca de los 15 años, el 4 de enero de 1807 en Ferreries, Menorca. Tuvieron cinco hijos:

Eulalia Rotger Gonyalons182 en 1809

Vicent Rotger Gonyalons183 en 1810

Antonia Rotger Gonyalons187 en 1813

Joan Rotger Gonyalons189 en 1815

Llorenç Rotger Gonyalons191 en 1817

199. VICENT ROTGER PONS (7mo Nieto de Joan) nació en 1786, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Salom214 y de Eulalia Pons Moll215. Vicent murió el 8 de diciembre de 1850, cerca de los 64 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 8 el 11 de febrero de 2013, página Vicent Rotger Pons. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

200. JOANA GONYALONS PALLICER (Esposa de 7mo Nieto de Joan) nació en 1793. Joana ya no vive. Vicent Rotger Pons199 se casó con Joana Gonyalons Pallicer. Tuvieron dos hijos:

Jaume Rotger Gonyalons193 en 1816

Llorenç Rotger Gonyalons194 en 1823

201. EULALIA ROTGER PONS (7mo Nieta de Joan) nació antes de 1791, en Ferreries, Menorca, hija de Vicent Rotger Salom214 y de Eulalia Pons Moll215. Eulalia murió en 1804, pasados los 13 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 14 el 3 de marzo de 2014, página Eulàlia ROTGER PONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

202. BARTOMEU ROTGER PONS (7mo Nieto de Joan) nació en 1796, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Salom214 y de Eulalia Pons Moll215. Bartomeu murió el 18 de marzo de 1846, cerca de los 49 años, en Ferreries, Menorca.

203. CATALINA ROTGER PONS (7mo Nieta de Joan) nació en Ferreries, Menorca hija de Vicent Rotger Salom214 y de Eulalia Pons Moll215. Catalina murió en 1829 en Ferreries, Menorca.

204. ANTONI CARDONA PONS (Esposo de 7mo Nieta de Joan) nació en 1767. Antoni ya no vive.

Antoni Cardona Pons se casó con Catalina Rotger Pons203.

205. JAUME ROTGER PONS (7mo Nieto de Joan) nació en Ferreries, Menorca hijo de Vicent Rotger Salom214 y de Eulalia

Pons Moll215. Jaume ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Jaume ROTGER PONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

206. LAURIANNA ANTONIA JOSEFA ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieta de Joan) nació el 4 de julio de 1814, en Saint Augustine, Florida, EEUU, hija de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Laurianna ya

no vive.

Nota: Amb ell i es seus germans perd sa pista del Rogero a Estats Units, però de ben segur en queden de descendents. Les dates son conegudes però estariem xerrant que perdem la pista dels Rogero els primers anys del segle XX.
Se aplica a: Laurianna Antonia Josefa Rogero Nicholichy206; Manuel Julian Rogero Nicholichy208; Nicolas Saturnino Rogero Nicholichy209; Ramon Josef Rogero Nicholichy210; Alberto Lucio Juliano Rogero Nicholichy211; Juan Francisco Fremoit Rogero Nicholichy213.

Citas:

• Fuente 1 el 28 de enero de 2014, página Laurianna Antonia Josefa Rogero Nicholichy. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 13 el 28 de enero de 2014, página Laurianna Antonia Josefa ROGERO NICHOLICHY. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

207. JUAN BAUTISTA SERAPIO FERREIRA ESTEFANOPOLY (Esposo de 7mo Nieta de Joan) nació ’14 de Nov de 1813′, en Saint Augustine, Florida, EEUU. Juan ya no vive.

Cita: Fuente 1 el 30 de enero de 2014, página Juan Bautista Serapio Ferreira Estefanopoly. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Juan Bautista Serapio Ferreira Estefanopoly se casó con Laurianna Antonia Josefa Rogero Nicholichy206. Tuvieron un hijo:

Francis Ferreira Rogero196 en 1839

208. MANUEL JULIAN ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieto de Joan) nació en Saint Augustine, Florida, EEUU hijo de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Manuel murió en Saint Augustine, Florida,

EEUU.

209. NICOLAS SATURNINO ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieto de Joan) nació en Saint Augustine, Florida, EEUU hijo de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Nicolas murió en Saint Augustine, Florida, EEUU.

210. RAMON JOSEF ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieto de Joan) nació en Saint Augustine, Florida, EEUU hijo de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Ramon murió en Saint Augustine, Florida, EEUU.

211. ALBERTO LUCIO JULIANO ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieto de Joan) nació en Saint Augustine, Florida hijo de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Alberto ya no vive.

212. JOSEF FRANCISCO ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieto de Joan) nació en Saint Augustine, Florida, EEUU hijo de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Josef murió en Saint Augustine, Florida, EEUU.

213. JUAN FRANCISCO FREMOIT ROGERO NICHOLICHY (7mo Nieto de Joan) nació en Saint Augustine, Florida, EEUU hijo de Ramon Juan Rogero Vila217 y de Manuela Cristóbal Jospha Nicholichy218. Juan murió en Saint Augustine, Florida, EEUU.

Generación de 8va Nietos

182. EULALIA ROTGER GONYALONS (8vo Nieta de Joan) nació en 1809 hija de Llorenç Rotger Pons197 y de Agueda Gonyalons Barcelo198. Eulalia ya no vive.

183. VICENT ROTGER GONYALONS (8vo Nieto de Joan) nació en 1810, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Pons197 y de Agueda Gonyalons Barcelo198. Vicent fue empleado como Pagès. Vicent murió después de 1866, pasados los 56 años, en Ferreries, Menorca.

Vicent se casó tres veces. Estaba casado con Rita Florit Fullana184, Catalina Serra Marques185 y con Catalina Riudavets Pons186.

Nota: En Vicent Rotger Gonyalons va enviudar 2 vegades i te fills amb tres dones diferents. Tenc sa sospita que m’en falta un de fill.

Nota: Probablement seria el Pages de Son Telm, lloc que agafaria despres el seu Fill Bartomeu Rotger Florit. El Lloc de Son Telm hauria estat manat com a minim per dues generacions de Rotgers, fins que el va agafar el gendre d’en Bartomeu, Onofre Janer Serra.

Cita: Fuente 12. No confiable o estimado.

184. RITA FLORIT FULLANA (Esposa de 8vo Nieto de Joan) nació en 1815, en Ferreries, Menorca, hija de Bartomeu Florit Pons y de Antonia Fullana Pons. Rita murió el 8 de octubre de 1842, cerca de los 27 años, en Ferreries, Menorca.

Nota: Ella i la seva germana, Antònia Fullana Pons son ancestres directes meus. N’Antònia, de sexte generació continuant amb la rama Florit, i na Rita de quinta generació, que en principi simplement era germana d’un ancestre directe meu, es casa amb en Vicent Rotger Gonyalons l’any 1836, convertint-se en ancestre directe i unint les famílies Rotger-Florit

Vicent Rotger Gonyalons183, cerca de los 25 años, se casó con Rita Florit Fullana, cerca de los 20 años, el 13 de febrero de 1836 en Ferreries, Menorca. Tuvieron dos hijos:

Llorenç Rotger Florit153 en 1840

Bartomeu Rotger Florit155 en 1842

185. CATALINA SERRA MARQUES (Esposa de 8vo Nieto de Joan) nació en 1814, en Ferreries, Menorca. Catalina murió en 1851, cerca de los 37 años, en Ferreries, Menorca.

Vicent Rotger Gonyalons183, cerca de los 33 años, se casó con Catalina Serra Marques, cerca de los 29 años, en 1843.

Tuvieron tres hijos:

Vicent Rotger Serra157 en 1847

Catalina Rotger Serra158 en d1850

Josep Rotger Serra159 en 1851

186. CATALINA RIUDAVETS PONS (Esposa de 8vo Nieto de Joan) nació en Es Migjorn Gran, Baleares. Catalina murió en 1867 en Ferreries, Menorca.

Vicent Rotger Gonyalons183, cerca de los 47 años, se casó con Catalina Riudavets Pons en 1857. Tuvieron cinco hijos:

Vicent Rotger Riudavets161 en 1858

Antonia Rotger Riudavets163 en 1860

Agueda Rotger Riudavets164 en 1862

Pere Rotger Riudavets165 en 1864

Pere Rotger Riudavets166 en 1866

187. ANTONIA ROTGER GONYALONS (8vo Nieta de Joan) nació el 24 de marzo de 1813, en Ferreries, Menorca, hija de Llorenç Rotger Pons197 y de Agueda Gonyalons Barcelo198. Antonia murió antes de 1868, con casi 54 años, en Alger, Algèria.

Nota: Va emigrar a Alger amb el seu home, com van fer molts menorquins al llarg del segle 19. Els seus fills son nascuts a Menorca per lo que van partir després de se pares. Tots o casi tots son morts a Alger o alguna altre ciutat d’Algeria.

 Cita: Fuente 2 ‘4 de Feb de 2013’, página Antònia Rotger Gonyalons. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

188. JOAN TALTAVULL PONS (Esposo de 8vo Nieta de Joan) nació el 3 de octubre de 1813, en Ferreries, Menorca. Joan murió el 8 de julio de 1866, con 52 años, en Hussein Dey, Algèria.

Cita: Fuente 7 el 28 de enero de 2014, página Joan TALTAVULL Pons. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Joan Taltavull Pons se casó con Antonia Rotger Gonyalons187. Tuvieron cinco hijos:

Margarita Maria Teresa Taltavull Rotger167 en 1835

Agueda Maria Teresa Taltavull Rotger168 en 1838

Llorenç Joan Magi Taltavull Rotger169 en 1843

Antònia Juana Teresa Taltavull Rotger170 en 1847

Maria Agueda Rosa Taltavull Rotger172 en 1854

189. JOAN ROTGER GONYALONS (8vo Nieto de Joan) nació en 1815, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Pons197 y de Agueda Gonyalons Barcelo198. Joan ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Joan ROTGER GONYALONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

190. MARGARITA CATALA SEGUI (Esposa de 8vo Nieto de Joan) nació en 1817, en Ciutadella, Menorca. Margarita murió el 15 de mayo de 1846, cerca de los 28 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Margarita CATALÀ SEGUÍ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Joan Rotger Gonyalons189 se casó con Margarita Catala Segui. Tuvieron una hija:

Agueda Rotger Catala174 en 1843

191. LLORENÇ ROTGER GONYALONS (8vo Nieto de Joan) nació el 15 de noviembre de 1817, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Pons197 y de Agueda Gonyalons Barcelo198. Llorenç fue empleado como Jornalero. Llorenç ya no vive.

192. JOANA PONS ORFILA (Esposa de 8vo Nieto de Joan) nació en 1823. Joana ya no vive.

Llorenç Rotger Gonyalons191, con 23 años, se casó con Joana Pons Orfila, cerca de los 18 años, el 20 de octubre de 1841 en Ferreries, Menorca. Tuvieron cuatro hijos:

Llorenç Rotger Pons176 en 1845

Joan Rotger Pons177 en 1847

Agueda Rotger Pons179 en 1860

Miquel Rotger Pons181 en 1864

193. JAUME ROTGER GONYALONS (8vo Nieto de Joan) nació en 1816, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Pons199 y de Joana Gonyalons Pallicer200. Jaume ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 3 de marzo de 2014, página Jaume ROTGER GONYALONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

194. LLORENÇ ROTGER GONYALONS (8vo Nieto de Joan) nació el 14 de agosto de 1823, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Pons199 y de Joana Gonyalons Pallicer200. Llorenç ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 3 de marzo de 2014, página Llorenç ROTGER GONYALONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

195. PRAXÈDIES EULÀLIA ROSA SINTES ALZINA (Esposa de 8vo Nieto de Joan) nació el 10 de febrero de 1830, en Alaior, Menorca. Praxèdies ya no vive.

Llorenç Rotger Gonyalons194 se casó con Praxèdies Eulàlia Rosa Sintes Alzina.

196. FRANCIS FERREIRA ROGERO (8vo Nieto de Joan) nació el 16 de noviembre de 1839, en Saint Augustine, Florida, hijo de Juan Bautista Serapio Ferreira Estefanopoly207 y de Laurianna Antonia Josefa Rogero Nicholichy206. Francis ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 30 de enero de 2014, página Francis FERREIRA ROGERO. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Generación de 9na Nietos

153. LLORENÇ ROTGER FLORIT (9no Nieto de Joan) nació en 1840, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Rita Florit Fullana184. Llorenç murió en diciembre de 1884, cerca de los 44 años.

Nota: En Llorenç Rotger Florit es en principi nomes un parent, simplement un fill d’un ancestre directe meu, pero amb el seu casament amb na Maria Marquès Al.lès fa que compartiguem ancestres directes. A aquest informe es posa de manifest que la familia Rotger per part de l’avi i Marquès per part de s’avia es creuen amb el casament d’en Llorenç. Per tant, i comparant amb informes anteriors podriem dir que els Rotger-Marquès-Al.lès estan emparentats directament.

Cita: Fuente 14 ‘1 de Feb de 2014’, página Llorenç ROTGER FLORIT. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

154. MARIA MARQUES AL.LES (Esposa de 9no Nieto de Joan) nació en 1844, en Ferreries, Menorca, hija de Antoni Marques Benejam y de Catalina Al.les Capo. Maria murió después de 1884, pasados los 40 años.

Cita: Fuente 6 el 2 de enero de 2014, página Maria Marquès Al.lès. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Llorenç Rotger Florit153 se casó con Maria Marques Al.les. Tuvieron siete hijos:

Vicent Rotger Marques110 en 1865

Antoni Rotger Marques112 en 1866

Catalina Rotger Marques113 en 1872

Llorenç Rotger Marques114 en 1874

Joan Rotger Marques115 en 1876

Maria Rotger Marques117 en 1879

Agueda Rotger Marques118 en 1884

155. BARTOMEU ROTGER FLORIT (9no Nieto de Joan) nació el 18 de junio de 1842, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Rita Florit Fullana184. Bartomeu murió el 12 de mayo de 1930, con 87 años, en Ferreries, Menorca.

Nota:Com deim en la nota del seu pare, hauria estat el Pagès del Lloc de Son Telm, ja que els seus fills surten com a nascus a aquest lloc.

156. MARIA GOMILA RIUDAVETS (Esposa de 9no Nieto de Joan) nació el 13 de noviembre de 1843, en Es Migjorn Gran, Baleares, hija de Cristòfol Gomila Artiga y de Catalina Riudavets Pons. Maria murió después de 1882, pasados los 39 años.

Cita: Fuente 10 ‘4 de Feb de 2013’, página Maria Gomila Riudavets. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Bartomeu Rotger Florit155, con 23 años, se casó con Maria Gomila Riudavets, con 22 años, el 9 de junio de 1866 en

Ferreries, Menorca. Tuvieron cinco hijos:

Rita Rotger Gomila119 en 1868

Vicent Rotger Gomila120 en 1873

Catalina Rotger Gomila122 en 1875

Maria Rotger Gomila123 en 1879

Agueda Rotger Gomila124 en 1882

157. VICENT ROTGER SERRA (9no Nieto de Joan) nació en 1847, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Serra Marques185. Vicent murió el 29 de junio de 1852, cerca de los 4 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 8 el 3 de febrero de 2013, página Vicent Rotger Serra. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

158. CATALINA ROTGER SERRA (9no Nieta de Joan) nació después de 1850, en Ferreries, Menorca, hija de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Serra Marques185. Catalina murió en 1942, con casi 91 años.

Cita: Fuente 3 el 25 de noviembre de 2014. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

159. JOSEP ROTGER SERRA (9no Nieto de Joan) nació el 20 de febrero de 1851, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Serra Marques185. Josep murió el 14 de febrero de 1908, con 56 años, en Fort de l’Eau, Algèria.

Notas:

• Nota 1: Va emigrar cap a Algeria després del neixament del seu fill Miquel Rotger l’any 1884, ja que aquest va neixer a Ferreries. 

• Nota 2: Podria enir alguns fills més. 

• Nota 3: Alguns dels seus fill surten com a nascuts a Binimassó, per lo que podria haver estat el pagès de Binimassó abansd’emigrar a Algèria.

160. FRANCISCA ENRICH GORNES (Esposa de 9no Nieto de Joan) nació el 9 de octubre de 1852, en Ferreries, Menorca. Francisca ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 1 de febrero de 2014, página Francisca ENRICH GORNÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Josep Rotger Serra159, con 24 años, se casó con Francisca Enrich Gornes, con 22 años, el 3 de octubre de 1875 en Ferreries, Menorca. Tuvieron seis hijos:

Vicent Rotger Enrich126 en 1875

Josep Rotger Enrich127 en 1877

Agueda Rotger Enrich128 en 1878

Llorenç Rotger Enrich130 en 1880

Francisca Rotger Enrich131 en 1882

Miquel Rotger Enrich132 en 1884

161. VICENT ROTGER RIUDAVETS (9no Nieto de Joan) nació en 1858, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Riudavets Pons186. Vicent ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 1 de febrero de 2014, página Vicent ROTGER RIUDAVETS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

162. ESPERANÇA AL.LES PIRIS (Esposa de 9no Nieto de Joan) nació en 1865. Esperança ya no vive. Vicent Rotger Riudavets161 se casó con Esperança Al.les Piris. Tuvieron seis hijos:

Catalina Rotger Al.les134 en 1889

Llucia Rotger Al.les135 en 1895

Vicent Rotger Al.les136 en 1897

Bartomeu Rotger Al.les137 en 1905

Sra. Rotger Al.les139

163. ANTONIA ROTGER RIUDAVETS (9no Nieta de Joan) nació en 1860 hija de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Riudavets Pons186. Antonia ya no vive.

164. AGUEDA ROTGER RIUDAVETS (9no Nieta de Joan) nació en 1862 hija de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Riudavets Pons186. Agueda ya no vive.

165. PERE ROTGER RIUDAVETS (9no Nieto de Joan) nació el 23 de marzo de 1864, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Riudavets Pons186. Pere murió cerca de 1865, cerca de los 1 años.

Nota: No es segur que pere sigui el seu nom, ni tansols que sigui fillet. Ses sospites son que va neixer al 1864, segons he trobat, i podria haver mort abans de 1866. Per això li van posar al seguent fill també de nom Pere. Pero existeix la possibilitat que no sigui així, i ell fill o filla sigui un altre.

Cita: Fuente 13 el 1 de febrero de 2014, página Pere ROTGER RIUDAVETS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

166. PERE ROTGER RIUDAVETS (9no Nieto de Joan) nació el 4 de febrero de 1866, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gonyalons183 y de Catalina Riudavets Pons186. Pere ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 1 de febrero de 2014, página Pere ROTGER RIUDAVETS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

167. MARGARITA MARIA TERESA TALTAVULL ROTGER (9no Nieta de Joan) nació en 1835 hija de Joan Taltavull Pons188 y de Antonia Rotger Gonyalons187. Margarita ya no vive.

168. AGUEDA MARIA TERESA TALTAVULL ROTGER (9no Nieta de Joan) nació en 1838 hija de Joan Taltavull Pons188 y de Antonia Rotger Gonyalons187. Agueda ya no vive.

169. LLORENÇ JOAN MAGI TALTAVULL ROTGER (9no Nieto de Joan) nació el 8 de septiembre de 1843, en Ferreries, Menorca, hijo de Joan Taltavull Pons188 y de Antonia Rotger Gonyalons187. Llorenç ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 3 de marzo de 2014, página Llorenç Joan Magí TALTAVULL ROTGER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

170. ANTÒNIA JUANA TERESA TALTAVULL ROTGER (9no Nieta de Joan) nació el 15 de febrero de 1847, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Taltavull Pons188 y de Antonia Rotger Gonyalons187. Antònia murió el 24 de marzo de 1917, con 70 años, en Kouba, Algèria.

Cita: Fuente 13 el 2 de marzo de 2014, página Antònia Joana Teresa TALTAVULL ROTGER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

171. JEAN CAPÓ GORNES (Esposo de 9no Nieta de Joan) nació en 1835, en Alger, Algèria. Jean murió en 1926, cerca de los 91 años, en Kouba, Algèria.

Jean Capó Gornes se casó con Antònia Juana Teresa Taltavull Rotger170. Tuvieron un hijo:

Laurent Capó Taltavull141 en 1871

172. MARIA AGUEDA ROSA TALTAVULL ROTGER (9no Nieta de Joan) nació el 1 de abril de 1854, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Taltavull Pons188 y de Antonia Rotger Gonyalons187. Maria ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 3 de marzo de 2014, página Maria Àgueda Rosa TALTAVULL ROTGER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

173. JOAN ANDREU MAGÍ SALOM GOMILA (Esposo de 9no Nieta de Joan) nació el 29 de octubre de 1845, en Es Migjorn Gran, Menorca. Joan ya no vive.

Joan Andreu Magí Salom Gomila se casó con Maria Agueda Rosa Taltavull Rotger172.

174. AGUEDA ROTGER CATALA (9no Nieta de Joan) nació en 1843, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Rotger Gonyalons189 y de Margarita Catala Segui190. Agueda ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 20 de enero de 2014, página Àgueda ROTGER CATALÀ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

175. JAUME AL.ÈS PELEGRI (Esposo de 9no Nieta de Joan) nació en 1838. Jaume ya no vive.

Jaume Al.ès Pelegri se casó con Agueda Rotger Catala174.

176. LLORENÇ ROTGER PONS (9no Nieto de Joan) nació en 1845, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Gonyalons191 y de Joana Pons Orfila192. Llorenç ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 3 de marzo de 2014, página Llorenç ROTGER PONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

177. JOAN ROTGER PONS (9no Nieto de Joan) nació el 8 de mayo de 1847, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Gonyalons191 y de Joana Pons Orfila192. Joan ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Joan ROTGER PONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

178. MARGARITA CARDONA TALTAVULL (Esposa de 9no Nieto de Joan) nació en 1845. Margarita ya no vive. Joan Rotger Pons177 se casó con Margarita Cardona Taltavull. Tuvieron siete hijos:

Llorenç Rotger Cardona143 en 1871

Joana Rotger Cardona144 en 1873

Llorenç Rotger Cardona145 en 1875

Maria Rotger Cardona147 en 1877

Margarita Rotger Cardona148 en 1879

Joana Rotger Cardona149 en 1881

Agueda Rotger Cardona150 en 1885

179. AGUEDA ROTGER PONS (9no Nieta de Joan) nació en 1860 hija de Llorenç Rotger Gonyalons191 y de Joana Pons Orfila192. Agueda murió en 1888, cerca de los 28 años.

180. RAFEL AL.LES FEBRER (Esposo de 9no Nieta de Joan) nació en 1856. Rafel ya no vive.

Rafel Al.les Febrer se casó con Agueda Rotger Pons179. Tuvieron dos hijas:

Catalina Al.les Rotger151 en 1884

Joana Al.les Rotger152 en 1886

181. MIQUEL ROTGER PONS (9no Nieto de Joan) nació el 25 de noviembre de 1864, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Gonyalons191 y de Joana Pons Orfila192. Miquel ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 1 de febrero de 2014, página Miquel ROTGER PONS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Generación de 10ma Nietos

110. VICENT ROTGER MARQUES (10mo Nieto de Joan) nació en 1865 hijo de Llorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Vicent ya no vive.

111. RAFAELA BAGUR FLORIT (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació en 1866. Rafaela ya no vive.Vicent Rotger Marques110 se casó con Rafaela Bagur Florit. Tuvieron una hija:

rafaela Rotger Bagur70 en 1897

112. ANTONI ROTGER MARQUES (10mo Nieto de Joan) nació en 1866 hijo de Llorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Antoni ya no vive.

113. CATALINA ROTGER MARQUES (10mo Nieta de Joan) nació el 1 de octubre de 1872, en Ferreries, Menorca, hija deLlorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Catalina ya no vive.

Cita: Fuente 14 el 3 de marzo de 2014, página Catalina ROTGER MARQUÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

114. LLORENÇ ROTGER MARQUES (10mo Nieto de Joan) nació en 1874, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Llorenç ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 2 de marzo de 2014, página Llorenç ROTGER MARQUÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

115. JOAN ROTGER MARQUES (10mo Nieto de Joan) nació el 14 de octubre de 1876, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Joan murió el 7 de julio de 1958, con 81 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Joan ROTGER MARQUÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

116. JOANA CARDONA ARGUIMBAU (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació el 22 de diciembre de 1880, en Ferreries, Menorca, hija de Gabriel Cardona Fullana y de Beneta Arguimbau Pons. Joana murió el 12 de octubre de 1968, con 87 años, en Ferreries, Menorca.

Citas:

• Fuente 8 el 11 de febrero de 2013, página Joana Cardona Arguimbau. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 7 el 18 de marzo de 2013, página Joana CARDONA ARGUIMBAU. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Joan Rotger Marques115, con 28 años, se casó con Joana Cardona Arguimbau, con 23 años, el 26 de noviembre de 1904 en Ferreries, Menorca. Tuvieron ocho hijos:

Joana Rotger Cardona71 en 1910

Rita Rotger Cardona72 en 1914

Sra. Rotger Cardona73

Sr. Rotger Cardona74

Sr. Rotger Cardona75

Sr. Rotger Cardona76

Sra. Rotger Cardona77

Sra. Rotger Cardona78

117. MARIA ROTGER MARQUES (10mo Nieta de Joan) nació en 1879 hija de Llorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Maria ya no vive.

118. AGUEDA ROTGER MARQUES (10mo Nieta de Joan) nació en 1884 hija de Llorenç Rotger Florit153 y de Maria Marques Al.les154. Agueda ya no vive.

119. RITA ROTGER GOMILA (10mo Nieta de Joan) nació el 4 de julio de 1868, en Ferreries, Menorca, hija de Bartomeu Rotger Florit155 y de Maria Gomila Riudavets156. Rita murió el 14 de octubre de 1895, con 27 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 4 de febrero de 2013, página Rita ROTGER GOMILA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

120. VICENT ROTGER GOMILA (10mo Nieto de Joan) nació el 7 de febrero de 1873, en Ferreries, Menorca, hijo de Bartomeu Rotger Florit155 y de Maria Gomila Riudavets156. Vicent fue empleado como Pagès. Vicent murió después de octubre de 1917, pasados los 44 años, en Ferreries, Menorca.

Nota: Nascut a les 4.00 hores a Son Telm.

Cita: Fuente 10 ‘4 de Feb de 2013’, página Vicente Rotger Gomila. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

121. AGUEDA JANER PONS (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació el 22 de mayo de 1876, en Ferreries, Menorca, hija de Antoni Janer Mascaro y de Maria Pons Riera. Agueda murió en Ferreries, Menorca.

Nota: Nascuda a les 15.00 hores al Carre de Dalt, 21 Ferreries.

Vicent Rotger Gomila120, con 27 años, se casó con Agueda Janer Pons, con 24 años, el 24 de noviembre de 1900 en Ferreries, Menorca. Tuvieron nueve hijos:

Bartomeu Rotger Janer79 en 1901

Vicent Rotger Janer81 en 1904

Antoni Rotger Janer83 en 1904

Miquel Rotger Janer85 en 1907

Maria Rotger Janer87 en 1909

Agueda Rotger Janer89 en 1913

Jesus Rotger Janer91 en 1914

Rita Rotger Janer93 en 1915

Angel Rotger Janer95 en 1917

122. CATALINA ROTGER GOMILA (10mo Nieta de Joan) nació el 15 de diciembre de 1875, en Ferreries, Menorca, hija de Bartomeu Rotger Florit155 y de Maria Gomila Riudavets156. Catalina murió en Es Castell, Menorca.

Cita: Fuente 13 el 2 de marzo de 2014, página Catalina ROTGER GOMILA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

123. MARIA ROTGER GOMILA (10mo Nieta de Joan) nació el 30 de agosto de 1879, en Ferreries, Menorca, hija de Bartomeu Rotger Florit155 y de Maria Gomila Riudavets156. Maria ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 2 de marzo de 2014, página Maria ROTGER GOMILA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Nota: Després de redactar l’Informe he descobert que na María es va casar amb n’Onofre Janer Serra, nascut el 1879. Ell va ser el que va agafar el relleu del seu sogre al Lloc de Son Telm, per lo que podriem dir que despres de dues generacions de Rotger a Son Telm, amb ell canvia de familia passant als Janer.

124. AGUEDA ROTGER GOMILA (10mo Nieta de Joan) nació el 5 de septiembre de 1882, en Ferreries, Menorca, hija de Bartomeu Rotger Florit155 y de Maria Gomila Riudavets156. Agueda murió el 20 de septiembre de 1977, con 95 años, en Ferreries, Menorca.

Nota: Era una tia del meu avi, Jesus Rotger Janer. Es va casar amb en Domingo Martí Marquès, el seu fill era en Joan Martí Rotger, pare del recordat Batle de Ferreries, Gabriel Martí Barber

125. DOMINGO MARTÍ MARQUÈS (Esposo de 10mo Nieta de Joan) nació en 1892, en Ferreries, Menorca. Domingo ya no vive. Domingo Martí Marquès se casó con Agueda Rotger Gomila124. Tuvieron un hijo:

Joan Martí Rotger97 en 1913

126. VICENT ROTGER ENRICH (10mo Nieto de Joan) nació el 3 de octubre de 1875, en Ferreries, Menorca, hijo de Josep Rotger Serra159 y de Francisca Enrich Gornes160. Vicent ya no vive.

127. JOSEP ROTGER ENRICH (10mo Nieto de Joan) nació el 26 de marzo de 1877, en Ferreries, Menorca, hijo de Josep Rotger Serra159 y de Francisca Enrich Gornes160. Josep ya no vive.

128. AGUEDA ROTGER ENRICH (10mo Nieta de Joan) nació el 9 de octubre de 1878, en Ferreries, Menorca, hija de Josep Rotger Serra159 y de Francisca Enrich Gornes160. Agueda ya no vive.

Nota: Probablement va morir a algun lloc de Algeria. Podria tenir al menys un fill o filla que haria anat cap a França, com la resta de menorquins d’Algeria, l’any 1962.

Cita: Fuente 3 el 26 de noviembre de 2014. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

129. FRANÇOIS SINTES SALORD (Esposo de 10mo Nieta de Joan) nació cerca de 1868. François ya no vive.

Nota: Probablement va morir a algun lloc de Algeria. Podria tenir al menys un fill o filla que haria anat cap a França, com la resta de menorquins d’Algeria, l’any 1962.

François Sintes Salord se casó con Agueda Rotger Enrich128.

130. LLORENÇ ROTGER ENRICH (10mo Nieto de Joan) nació el 28 de marzo de 1880, en Ferreries, Menorca, hijo de Josep Rotger Serra159 y de Francisca Enrich Gornes160. Llorenç ya no vive.

131. FRANCISCA ROTGER ENRICH (10mo Nieta de Joan) nació el 15 de agosto de 1882, en Ferreries, Menorca, hija de Josep Rotger Serra159 y de Francisca Enrich Gornes160. Francisca ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 3 de enero de 2014, página Francisca ROTGER ENRICH. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

132. MIQUEL ROTGER ENRICH (10mo Nieto de Joan) nació el 15 de enero de 1884, en Ferreries, Menorca, hijo de Josep Rotger Serra159 y de Francisca Enrich Gornes160. Miquel murió el 20 de abril de 1960, con 76 años, en Fort de l’Eau, Algèria.

Nota: En Miquel Rotger Enrich va emigrar a Algèria amb els seus pares, com molts menorquins al llarg del segle XIX, a vont va morir l’any 1960. Després de la seva mort la seva dona, na Marie Monjo, va partir cap a França, probablement durant l’any 1962, fruit de l’independència d’Algèria, en la que van esser expulssats molts imigrants.

Cita: Fuente 14 el 1 de febrero de 2014, página Miquel ROTGER ENRICH. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

133. MARIE MONJO SINTES (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació el 22 de septiembre de 1887, en Cap Matifou, Algèria, hija de Francesc Monjo Anglada y de Francisca Sintes Marquès. Marie murió ’25 de Oct de 1978′ en Villeneuve, França.

Nota: Na Marie Monjo va néixer a Algèria, probablement els seus pares hi van emigrar durant el segle XIX. Allà es va casar amb en Miquel. Després de la mort del seu home va tenir que emigrar a França, quant Algèria es va independitzar de França l’any 1962

Citas:

• Fuente 14 ‘1 de Feb de 2014’, página Marie MONJO SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 7 ‘1 de Feb de 2014’, página María MONJO SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 13 el 2 de febrero de 2014, página Marie MONJO SINTES. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Miquel Rotger Enrich132, con 28 años, se casó con Marie Monjo Sintes, con 24 años, el 10 de febrero de 1912 en Cap Matifou, Algèria. Tuvieron dos hijos:

Sr./Sra. Rotger Monjo99

Françoise Rotger Monjo100

134. CATALINA ROTGER AL.LES (10mo Nieta de Joan) nació en 1889 hija de Vicent Rotger Riudavets161 y de Esperança Al.les Piris162. Catalina ya no vive.

135. LLUCIA ROTGER AL.LES (10mo Nieta de Joan) nació en 1895 hija de Vicent Rotger Riudavets161 y de Esperança Al.les Piris162. Llucia ya no vive.

136. VICENT ROTGER AL.LES (10mo Nieto de Joan) nació en 1897 hijo de Vicent Rotger Riudavets161 y de Esperança Al.les Piris162. Vicent ya no vive.

137. BARTOMEU ROTGER AL.LES (10mo Nieto de Joan) nació en 1905, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Riudavets161 y de Esperança Al.les Piris162. Bartomeu murió en 1973, cerca de los 68 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Bartomeu ROTGER AL.LÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

138. EUGENIA PONS JANER (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació en 1913, en Ferreries, Menorca. Eugenia murió en 1999, cerca de los 86 años, en Ferreries, Menorca.

Bartomeu Rotger Al.les137, cerca de los 28 años, se casó con Eugenia Pons Janer, cerca de los 20 años, el 9 de noviembre de 1933 en Ferreries, Menorca.

139. SRA. ROTGER AL.LES (10mo Nieta de Joan) hija de Vicent Rotger Riudavets161 y de Esperança Al.les Piris162. Sra. Rotger Al.les ya no vive.

140. SR./SRA. ROTGER AL.LES (10mo Nieto de Joan) hijo de Vicent Rotger Riudavets161 y de Esperança Al.les Piris162. Sr./Sra. Rotger Al.les ya no vive.

141. LAURENT CAPÓ TALTAVULL (10mo Nieto de Joan) nació el 23 de abril de 1871, en Kouba, Algèria, hijo de Jean Capó Gornes171 y de Antònia Juana Teresa Taltavull Rotger170. Laurent murió el 10 de noviembre de 1950, con 79 años, en Fort de l’Eau, Algèria.

Cita: Fuente 9 el 2 de marzo de 2014, página Laurent CAPÓ TALTAVULL. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

142. MARGUERITE SEGUÍ MOLL (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació el 13 de octubre de 1877, en Kouba, Algèria. Marguerite murió el 5 de mayo de 1968, con 90 años, en Toulouse, França.

Laurent Capó Taltavull141 se casó con Marguerite Seguí Moll. Tuvieron dos hijos:

Antoniette Capó Seguí101 en 1904

Jean Capó Seguí102 en 1909

143. LLORENÇ ROTGER CARDONA (10mo Nieto de Joan) nació el 20 de diciembre de 1871, en Ferreries, Menorca, hijo de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Llorenç murió el 21 de septiembre de 1872, con, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Llorenç ROTGER CARDONA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

144. JOANA ROTGER CARDONA (10mo Nieta de Joan) nació en 1873 hija de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Joana murió cerca de 1881, cerca de los 8 años.

145. LLORENÇ ROTGER CARDONA (10mo Nieto de Joan) nació el 12 de octubre de 1875, en Ferreries, Menorca, hijo de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Llorenç murió en 1942, cerca de los 66 años.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Llorenç ROTGER CARDONA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

146. JOANA COLL PELEGRI (Esposa de 10mo Nieto de Joan) nació en 1883, en Ferreries, Menorca. Joana murió en 1962, cerca de los 79 años.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Joana Coll PELEGRÍ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Llorenç Rotger Cardona145 se casó con Joana Coll Pelegri. Tuvieron seis hijos:

Magdalena Rotger Coll103 en 1909

Llorenç Rotger Coll104 en 1910

Joana Rotger Coll105 en 1916

Damia Rotger Coll106 en 1919

Maria Rotger Coll108 en 1922

Gabriel Rotger Coll109 en 1924

147. MARIA ROTGER CARDONA (10mo Nieta de Joan) nació el 5 de diciembre de 1877, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Maria murió el 26 de marzo de 1912, con 34 años.

Cita: Fuente 8 el 11 de febrero de 2013, página María Rotger Cardona. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

148. MARGARITA ROTGER CARDONA (10mo Nieta de Joan) nació en 1879 hija de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Margarita ya no vive.

149. JOANA ROTGER CARDONA (10mo Nieta de Joan) nació en 1881 hija de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Joana ya no vive.

150. AGUEDA ROTGER CARDONA (10mo Nieta de Joan) nació en 1885 hija de Joan Rotger Pons177 y de Margarita Cardona Taltavull178. Agueda ya no vive.

151. CATALINA AL.LES ROTGER (10mo Nieta de Joan) nació en 1884 hija de Rafel Al.les Febrer180 y de Agueda Rotger Pons179. Catalina ya no vive.

152. JOANA AL.LES ROTGER (10mo Nieta de Joan) nació en 1886 hija de Rafel Al.les Febrer180 y de Agueda Rotger Pons179. Joana ya no vive.

Generación de 11ra Nietos

70. RAFAELA ROTGER BAGUR (11ro Nieta de Joan) nació en 1897 hija de Vicent Rotger Marques110 y de Rafaela Bagur Florit111. Rafaela ya no vive.

71. JOANA ROTGER CARDONA (11ro Nieta de Joan) nació en 1910, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Joana murió el 9 de mayo de 2004, cerca de los 93 años, en Ciutadella, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 12 de febrero de 2013, página Joana ROTGER CARDONA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

72. RITA ROTGER CARDONA (11ro Nieta de Joan) nació en 1914, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Rita murió el 26 de febrero de 2005, cerca de los 90 años, en Ciutadella, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 12 de febrero de 2013, página Rita ROTGER CARDONA. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

73. SRA. ROTGER CARDONA (11ro Nieta de Joan) hija de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Sra. Rotger Cardona ya no vive.

74. SR. ROTGER CARDONA (11ro Nieto de Joan) hijo de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Sr. Rotger Cardona ya no vive.

75. SR. ROTGER CARDONA (11ro Nieto de Joan) hijo de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Sr. Rotger Cardona ya no vive.

76. SR. ROTGER CARDONA (11ro Nieto de Joan) hijo de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Sr. Rotger Cardona ya no vive.

77. SRA. ROTGER CARDONA (11ro Nieta de Joan) hija de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Sra. Rotger Cardona ya no vive.

78. SRA. ROTGER CARDONA (11ro Nieta de Joan) hija de Joan Rotger Marques115 y de Joana Cardona Arguimbau116. Sra. Rotger Cardona ya no vive.

79. BARTOMEU ROTGER JANER (11ro Nieto de Joan) nació en 1901, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Bartomeu ya no vive.

80. ANTONIA FEBRER BABER (Esposa de 11ro Nieto de Joan). Antonia ya no vive.

Bartomeu Rotger Janer79 se casó con Antonia Febrer Baber.

Tuvieron seis hijos: Rita Rotger Febrer27

Vicent Rotger Febrer28

Guillermo Rotger Febrer29

Antonia Rotger Febrer30

Agueda Rotger Febrer31

Magdalena Rotger Febrer32

81. VICENT ROTGER JANER (11ro Nieto de Joan) nació el 2 de diciembre de 1904, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Vicent ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Vicent ROTGER JANER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

82. COLOMA PONS JANER (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació el 26 de marzo de 1912, en Ferreries, Menorca. Coloma murió el 20 de julio de 2000, con 88 años, en Ferreries, Menorca.

Citas:

• Fuente 8 el 3 de febrero de 2013, página Coloma Pons Janer. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 7 el 22 de febrero de 2013, página Coloma Pons JANER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Vicent Rotger Janer81 se casó con Coloma Pons Janer. Tuvieron dos hijas:

Coloma Rotger Pons33

Agueda Rotger Pons34

83. ANTONI ROTGER JANER (11ro Nieto de Joan) nació el 2 de diciembre de 1904, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Antoni ya no vive.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Antoni ROTGER JANER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

84. MAGDALENA MARQUÈS ALLÈS (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació el 12 de octubre de 1914, en Ferreries, Menorca, hija de Miquel Marques Marquès y de Maria Antonia Alles. Magdalena murió el 22 de noviembre de 1996,con 82 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 8 el 5 de febrero de 2013, página Magdalena MARQUÈS Al.lès. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Antoni Rotger Janer83 se casó con Magdalena Marquès Allès. Tuvieron seis hijos:

Antoni Rotger Marquès36

Vicent Rotger Marquès37 en 1939

Miquel Rotger Marquès39

Tonia Rotger Marquès40

Magdalena Rotger Marquès41

Agueda Rotger Marquès42

85. MIQUEL ROTGER JANER (11ro Nieto de Joan) nació el 29 de marzo de 1907, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Miquel murió el 28 de septiembre de 1981, con 74 años, en Ferreries,

Menorca. Fue sepultado en Ferreries, Menorca.

86. MARIA MARQUES PONS (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació el 16 de octubre de 1911, en Ferreries, Menorca, hija de

Antonio Marques Florit y de Joana Pons Piris. Maria murió el 3 de junio de 1996, con 84 años, en Ferreries, Menorca. Fue

sepultada en Ferreries, Menorca.

Miquel Rotger Janer85, con 32 años, se casó con Maria Marques Pons, con 27 años, el 25 de mayo de 1939 en Ferreries, Menorca. Tuvieron cinco hijos:

Agueda Rotger Marques43 en 1940

Maria Teresa Rotger Marques45 en 1945

Rita Rotger Marques47 en 1948

Vicent Rotger Marques48 en 1952

Juana Rotger Marques50

87. MARIA ROTGER JANER (11ro Nieta de Joan) nació el 16 de enero de 1909, en Ferreries, Menorca, hija de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Maria murió el 3 de enero de 2000, con 90 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 3 de febrero de 2013, página Maria ROTGER JANER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

88. LLORENÇ PONS PONS (Esposo de 11ro Nieta de Joan). Llorenç ya no vive.

Llorenç Pons Pons se casó con Maria Rotger Janer87. Tuvieron tres hijos:

Agueda Pons Rotger51

Margarita (Tina) Pons Rotger52

Vicent Pons Rotger53

89. AGUEDA ROTGER JANER (11ro Nieta de Joan) nació en 1913 hija de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Agueda ya no vive.

90. PERE MARQUES FLORIT (Esposo de 11ro Nieta de Joan). Pere ya no vive.

Pere Marques Florit se casó con Agueda Rotger Janer89. Tuvieron tres hijos:

Guillermo Marques Rotger54

Vicent Marques Rotger55

Margarita Marques Rotger56

91. JESUS ROTGER JANER (11ro Nieto de Joan) nació el 8 de febrero de 1914, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Jesus fue empleado como Pagès. ‘Jardiner’ fue empleado en S’Algar.

Residió en Compte L’Annion, Sant Lluís, Baleares, 07710, España. Jesus murió (Causas naturales) el 4 de abril de 2003, con 89 años, en Maó, Menorca. Fue sepultado en Sant Lluis, Menorca.

Notas:

• Nota: A part d’estar casats, Jesus Rotger Janer i na Maria Marquès Florit, avis meus, tenen com a minim dos nexes d’unio, un es en Joan Al.les Guardia, nascut el 15 de septembre de 1619 i perteneixent a aquesta familia- Es Avantpassat directe de ambdós. Ell va tenir varios fills, entre ells en Joan Al.les Sintes i en Miquel Al.ès Sintes o de Sintas, a ells dos es separa aquest nexe. Joan Florit Gomila, nascut al 1720 es l’atre avantpassat comú que tenen ells dos. Per tant son, com es diu en
castellà, a part de matrimoni, cosins quarts.

92. MARIA MARQUES FLORIT (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació el 2 de mayo de 1919, en Ferreries, Menorca, hija de Joan Marques Cardona y de Magdalena Florit Capo. Maria residió en comte l’annion, Sant Lluis, Baleares.

Maria murió el 17 de febrero de 2003, con 83 años, en Sant Lluis, Menorca. Fue sepultada en Sant

Lluis, Menorca.

Notas:

• Nota 1: Amb ella es perd el llinatge Marquès als meus avantpassats directes.

• Nota 2: A part d’estar casats, Jesus Rotger Janer i na Maria Marquès Florit, avis meus, tenen com a minim dos nexes d’unio, un es en Joan Al.les Guardia, nascut el 15 de septembre de 1619 i perteneixent a aquesta familia- Es Avantpassat directe de ambdós. Ell va tenir varios fills, entre ells en Joan Al.les Sintes i en Miquel Al.ès Sintes o de Sintas, a ells dos es separa aquest nexe. Joan Florit Gomila, nascut al 1720 es l’atre avantpassat comú que tenen ells dos. Per tant son, com es diu en
castellà, a part de matrimoni, cosins quarts.

• Nota 3: Na Mariana, dona del germà del meu avi, i s’avia Maria son cosines en segon grau, ja que les s’avies de amdues, Maria i Mariana Cardona Arguimbau eren germanes. Per altre banda l’avi de na Mariana, Jeroni Marques Florit, es també familia de la meva avia, ja que l’avi d’ell, Antoni Marquès Benejam, es el tataraavi de s’avia, per els llinatges que du, inclus podria ser familia per es seus dos llinatges.

Jesus Rotger Janer91, con 29 años, se casó con Maria Marques Florit, con 24 años, el 28 de julio de 1943 en Ferreries,

Menorca. Tuvieron dos hijos:

Vicente Rotger Marques57 en 1944

Agueda Rotger Marques59 en 1948

93. RITA ROTGER JANER (11ro Nieta de Joan) nació en 1915, en Ferreries, Menorca, hija de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Rita murió el 5 de junio de 1978, cerca de los 62 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 1 de marzo de 2013, página Rita ROTGER JANER. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

94. JUAN MARTI PIRIS (Esposo de 11ro Nieta de Joan) nació en 1910. Juan murió en 1993, cerca de los 83 años. Juan Marti Piris se casó con Rita Rotger Janer93. Tuvieron seis hijos:

Isabel Marti Rotger61

Agueda Marti Rotger62

Rita Marti Rotger63

Ines Marti Rotger64

Bartomeu Marti Rotger65

Vicent Marti Rotger66

95. ANGEL ROTGER JANER (11ro Nieto de Joan) nació el 1 de octubre de 1917, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Gomila120 y de Agueda Janer Pons121. Angel residió en Ferreries, Menorca. 1950 1970, a la edad de aproximadamente 32 años, fue empleado como Pagès en Ferreries. Angel murió el 14 de febrero de 2003, con 85 años, en Ferreries, Menorca. Angel fue sepultado en Ferreries, Menorca.

Nota: Va ser el Pagès del Lloc de Sant Gabriel.

96. MARIANA MARQUES PONS (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació en 1923, en Ferreries, Menorca, hija de Miquel Marques Cardona y de Maria Pons Janer.

Nota: A part de cunyades, na Mariana i na Maria Marques Florit son cosines de segon grau ja que les s’avies de amdues, Maria i Mariana Cardona Arguimbau eren germanes. Estan també unides per la banda de son pare ja que l’avi den Jeroni Marquès, n’Antoni Marquès Benejam, es tataraavi de na Maria.

Cita: Fuente 1 ’31 de Dic de 2013′, página Mariana Marqués Pons. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Angel Rotger Janer95 se casó con Mariana Marques Pons. Tuvieron un hijo:

Jose Rotger67

97. JOAN MARTÍ ROTGER (11ro Nieto de Joan) nació en 1913, en Ferreries, Menorca, hijo de Domingo Martí Marquès125 y de Agueda Rotger Gomila124. Joan murió el 30 de octubre de 2003, cerca de los 90 años, en Ferreries, Menorca.

98. MARIA BARBER PIRIS (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació en 1918, en Ferreries, Menorca. Maria murió el 29 de diciembre de 2006, cerca de los 88 años, en Ferreries, Menorca.

Joan Martí Rotger97 se casó con Maria Barber Piris. Tuvieron un hijo:

Gabriel Martí Barber68 en 1950

99. SR./SRA. ROTGER MONJO (11ro Nieto de Joan) hijo de Miquel Rotger Enrich132 y de Marie Monjo Sintes133.

100. FRANÇOISE ROTGER MONJO (11ro Nieta de Joan) hija de Miquel Rotger Enrich132 y de Marie Monjo Sintes133.

Françoise murió en França.

Nota: Na Françoise Rotger Monjo va ser expulsada d’Algèria l’any 1962, quant va obtenir l’independència de França. Probablement a França es troba ella i un germà o germana, o desdendents d’ella, però el cert es que perdem la pista dels Rotger a França amb ella.

101. ANTONIETTE CAPÓ SEGUÍ (11ro Nieta de Joan) nació en 1904, en Kouba, Algèria, hija de Laurent Capó Taltavull141 y de Marguerite Seguí Moll142. Antoniette murió en 1988, cerca de los 84 años, en Hyères, França.

102. JEAN CAPÓ SEGUÍ (11ro Nieto de Joan) nació el 31 de marzo de 1909, en Kouba, Algèria, hijo de Laurent Capó Taltavull141 y de Marguerite Seguí Moll142. Jean murió el 26 de octubre de 1981, con 72 años, en Le Luc en Provence, França.

Cita: Fuente 14 el 2 de marzo de 2014, página Jean CAPÓ SEGUÍ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

103. MAGDALENA ROTGER COLL (11ro Nieta de Joan) nació en 1909 hija de Llorenç Rotger Cardona145 y de Joana Coll Pelegri146. Magdalena murió en 1983, cerca de los 74 años.

104. LLORENÇ ROTGER COLL (11ro Nieto de Joan) nació el 5 de diciembre de 1910, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Cardona145 y de Joana Coll Pelegri146. Llorenç murió el 26 de septiembre de 1959, con 48 años.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Llorenç ROTGER Coll. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

105. JOANA ROTGER COLL (11ro Nieta de Joan) nació en 1916, en Ferreries, Menorca, hija de Llorenç Rotger Cardona145 y de Joana Coll Pelegri146. Joana murió el 16 de julio de 1981, cerca de los 65 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 8 el 11 de febrero de 2013, página Joana Rotger Coll. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

106. DAMIA ROTGER COLL (11ro Nieto de Joan) nació el 6 de mayo de 1919, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Cardona145 y de Joana Coll Pelegri146. Damia murió el 24 de junio de 1999, con 80 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Damià ROTGER Coll. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

107. ESPERANÇA BARBER ARGUIMBAU (Esposa de 11ro Nieto de Joan) nació en 1922, en Ferreries, Menorca. Esperança murió el 17 de agosto de 2005, cerca de los 83 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 13 el 30 de enero de 2014, página Esperança BARBER ARGUIMBAU. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Damia Rotger Coll106 se casó con Esperança Barber Arguimbau. Tuvieron una hija:

Joana Rotger Barber69

108. MARIA ROTGER COLL (11ro Nieta de Joan) nació en 1922 hija de Llorenç Rotger Cardona145 y de Joana Coll Pelegri146. Maria murió en 1998, cerca de los 76 años.

109. GABRIEL ROTGER COLL (11ro Nieto de Joan) nació en 1924, en Ferreries, Menorca, hijo de Llorenç Rotger Cardona145 y de Joana Coll Pelegri146. Gabriel murió el 28 de agosto de 2008, cerca de los 84 años, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 7 el 11 de febrero de 2013, página Gabriel ROTGER Coll. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

Generación de 12da Nietos

27. RITA ROTGER FEBRER (12do Nieta de Joan) hija de Bartomeu Rotger Janer79 y de Antonia Febrer Baber80.

28. VICENT ROTGER FEBRER (12do Nieto de Joan) hijo de Bartomeu Rotger Janer79 y de Antonia Febrer Baber80.

29. GUILLERMO ROTGER FEBRER (12do Nieto de Joan) hijo de Bartomeu Rotger Janer79 y de Antonia Febrer Baber80.

30. ANTONIA ROTGER FEBRER (12do Nieta de Joan) hija de Bartomeu Rotger Janer79 y de Antonia Febrer Baber80.

31. AGUEDA ROTGER FEBRER (12do Nieta de Joan) hija de Bartomeu Rotger Janer79 y de Antonia Febrer Baber80.

32. MAGDALENA ROTGER FEBRER (12do Nieta de Joan) hija de Bartomeu Rotger Janer79 y de Antonia Febrer Baber80.

33. COLOMA ROTGER PONS (12do Nieta de Joan) hija de Vicent Rotger Janer81 y de Coloma Pons Janer82.

34. AGUEDA ROTGER PONS (12do Nieta de Joan) nació ’10 de Abr de 1941′, en Ferreries, Menorca, hija de Vicent Rotger Janer81 y de Coloma Pons Janer82.

Cita: Fuente 1 el 28 de enero de 2014, página Agueda Rotger Pons. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

35. SR. PONS FULLANA (Esposo de 12do Nieta de Joan).

Sr. Pons Fullana se casó con Agueda Rotger Pons34.

36. ANTONI ROTGER MARQUÈS (12do Nieto de Joan) nació ’13 de Feb de 1947′, en Ferreries, Menorca, hijo de Antoni Rotger Janer83 y de Magdalena Marquès Allès84.

La información siguiente también se registra para Antoni. Nacimiento(?) ’13 de Feb de 1947′, en Ferreries, Menorca.

Cita: Fuente 13 el 31 de enero de 2014, página Antoni ROTGER MARQUÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

37. VICENT ROTGER MARQUÈS (12do Nieto de Joan) nació el 27 de febrero de 1939, en Es Mercadal, Menorca, hijo de Antoni Rotger Janer83 y de Magdalena Marquès Allès84.

38. MADRE DE JOSE ORDOÑEZ MERIDA (Esposa de 12do Nieto de Joan).

Vicent Rotger Marquès37 se casó con Madre de Jose Ordoñez Merida. Tuvieron tres hijos:

Magdalena Rotger Ordoñez8 en 1966

Vicente Manuel Rotger Ordoñez9 en 1968

Jose Antonio Rotger Ordoñez10 en 1969

39. MIQUEL ROTGER MARQUÈS (12do Nieto de Joan) nació el 19 de Noviembre de 1945 rn Ferreries, Menorca, hijo de Antoni Rotger Janer83 y de Magdalena Marquès Allès84.

Se caso con Coll Al.lès.

40. TONIA ROTGER MARQUÈS (12do Nieta de Joan) hija de Antoni Rotger Janer83 y de Magdalena Marquès Allès84.

41. MAGDALENA ROTGER MARQUÈS (12do Nieta de Joan) hija de Antoni Rotger Janer83 y de Magdalena Marquès Allès84.

42. AGUEDA ROTGER MARQUÈS (12do Nieta de Joan) nacio el 6 de septiembre de 1936 en Es Mercadal, Menorca, hija de Antoni Rotger Janer83 y de Magdalena Marquès Allès84.

43. AGUEDA ROTGER MARQUES (12do Nieta de Joan) nació el 17 de febrero de 1940, en Ferreries, Menorca, hija de Miquel Rotger Janer85 y de Maria Marques Pons86.

Citas:

• Fuente 11 el 20 de febrero de 2013, página Agueda Rotger Marques. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

• Fuente 10 el 18 de marzo de 2013, página Agueda Rotger Marqués. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

44. SR. CARDONA MOLL (Esposo de 12do Nieta de Joan).

Sr. Cardona Moll se casó con Agueda Rotger Marques43. Tuvieron cuatro hijos:

Maria Teresa Cardona Rotger11 en 1965

Sr./Sra. Cardona Rotger12

Sr./Sra. Cardona Rotger13

Joana Maria Cardona Rotger14

45. MARIA TERESA ROTGER MARQUES (12do Nieta de Joan) nació el 6 de noviembre de 1945, en Ferreries, Menorca, hija de Miquel Rotger Janer85 y de Maria Marques Pons86.

46. SR. MARQUES (Esposo de 12do Nieta de Joan).

Sr. Marques se casó con Maria Teresa Rotger Marques45. Tuvieron tres hijos:

Sr./Sra. Marques Rotger15

Sr./Sra. Marques Rotger16

Sr./Sra. Marques Rotger17

47. RITA ROTGER MARQUES (12do Nieta de Joan) nació el 18 de junio de 1948, en Ferreries, Menorca, hija de Miquel Rotger Janer85 y de Maria Marques Pons86.

Cita: Fuente 10 el 22 de febrero de 2013, página Rita Rotger Marqués. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

48. VICENT ROTGER MARQUES (12do Nieto de Joan) nació el 3 de octubre de 1952, en Ferreries, Menorca, hijo de Miquel Rotger Janer85 y de Maria Marques Pons86.

Cita: Fuente 11 el 1 de marzo de 2013, página vicente Rotger Marqués. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

49. SRA. ROTGER PONS (Esposa de 12do Nieto de Joan).

Vicent Rotger Marques48 se casó con Sra. Rotger Pons. Tuvieron dos hijos:

Sr./Sra. Rotger Rotger18

Sr./Sra. Rotger Rotger19

50. JUANA ROTGER MARQUES (12do Nieta de Joan) hija de Miquel Rotger Janer85 y de Maria Marques Pons86.

51. AGUEDA PONS ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Llorenç Pons Pons88 y de Maria Rotger Janer87.

52. MARGARITA (TINA) PONS ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Llorenç Pons Pons88 y de Maria Rotger Janer87.

53. VICENT PONS ROTGER (12do Nieto de Joan) hijo de Llorenç Pons Pons88 y de Maria Rotger Janer87.

54. GUILLERMO MARQUES ROTGER (12do Nieto de Joan) hijo de Pere Marques Florit90 y de Agueda Rotger Janer89. Guillermo ya no vive.

55. VICENT MARQUES ROTGER (12do Nieto de Joan) hijo de Pere Marques Florit90 y de Agueda Rotger Janer89.

56. MARGARITA MARQUES ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Pere Marques Florit90 y de Agueda Rotger Janer89.

57. VICENTE ROTGER MARQUES (12do Nieto de Joan) nació el 20 de julio de 1944, en Es Migjorn Gran, Baleares, hijo de Jesus Rotger Janer91 y de Maria Marques Florit92. Vicente residió en Son Parruquet 7, Sant Lluis, Baleares.

58. DOLORES JIMENEZ MURCIA (Esposa de 12do Nieto de Joan) nació el 9 de noviembre de 1944, en Alcala del Jucar, Albacete, hija de Eduardo Jimenez Gomez y de Mª Dolores Murcia Soriano. Dolores residió en Son Parruquet 7, Sant Lluis, Baleares.

Vicente Rotger Marques57 se casó con Dolores Jimenez Murcia. Tuvieron dos hijos:

Loli Rotger Jimenez20 en 1971

Jesus Rotger Jimenez22 en 1975

59. AGUEDA ROTGER MARQUES (12do Nieta de Joan) nació el 19 de abril de 1948, en Ferreries, Menorca, hija de Jesus Rotger Janer91 y de Maria Marques Florit92. Agueda residió en San Jacinto 8, Sant Lluis, Baleares.

Cita: Fuente 13 el 20 de enero de 2014, página Àgueda ROTGER MARQUÈS. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

60. BIEL PONS COLL (Esposo de 12do Nieta de Joan) nació el 4 de septiembre de 1943.

Biel Pons Coll, con 27 años, se casó con Agueda Rotger Marques59, con 22 años, el 25 de marzo de

1971 en Sant Lluis, Menorca. Tuvieron dos hijos:

Biel Pons Rotger24 en 1972

Sol Pons Rotger26 en 1977

61. ISABEL MARTI ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Juan Marti Piris94 y de Rita Rotger Janer93.

62. AGUEDA MARTI ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Juan Marti Piris94 y de Rita Rotger Janer93.

63. RITA MARTI ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Juan Marti Piris94 y de Rita Rotger Janer93.

64. INES MARTI ROTGER (12do Nieta de Joan) hija de Juan Marti Piris94 y de Rita Rotger Janer93.

65. BARTOMEU MARTI ROTGER (12do Nieto de Joan) hijo de Juan Marti Piris94 y de Rita Rotger Janer93.

66. VICENT MARTI ROTGER (12do Nieto de Joan) hijo de Juan Marti Piris94 y de Rita Rotger Janer93.

67. JOSE ROTGER (12do Nieto de Joan) hijo de Angel Rotger Janer95 y de Mariana Marques Pons96.

68. GABRIEL MARTÍ BARBER (12do Nieto de Joan) nació el 26 de febrero de 1950, en Ferreries, Menorca, hijo de Joan Martí Rotger97 y de Maria Barber Piris98. Gabriel murió el 16 de enero de 1995, con 44 años, en Ferreries, Menorca.

• Nota 1: El seu pare, Joan Martí Rotger i el meu avi, Jesús Rotger Janer eren cosins. En Joan era fill de n’Agueda i en Jesus fill d’en Vicent, ambdós germans.

• Nota 2: Regidor de l’Ajuntament de Ferreries (1979-1987). Alcalde de Ferreries (1987-1995). El centre de secundària de Ferreries porta el seu nom.

69. JOANA ROTGER BARBER (12do Nieta de Joan) nació ‘8 de Mar de 1952’, en Ferreries, Menorca, hija de Damia Rotger Coll106 y de Esperança Barber Arguimbau107.

Generación de 13ra Nietos

8. MAGDALENA ROTGER ORDOÑEZ (13ro Nieta de Joan) nació el 6 de mayo de 1966, en Ferreries, Menorca, hija de Vicent Rotger Marquès37 y de Madre de Jose Ordoñez Merida38.

Cita: Fuente 8 el 3 de febrero de 2013, página Magdalena Rotger ORDÓÑEZ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

9. VICENTE MANUEL ROTGER ORDOÑEZ (13ro Nieto de Joan) nació el 10 de febrero de 1968 hijo de Vicent Rotger Marquès37 y de Madre de Jose Ordoñez Merida38.

10. JOSE ANTONIO ROTGER ORDOÑEZ (13ro Nieto de Joan) nació el 1 de noviembre de 1969, en Ferreries, Menorca, hijo de Vicent Rotger Marquès37 y de Madre de Jose Ordoñez Merida38.

Cita: Fuente 8 el 3 de febrero de 2013, página José Antonio Rotger ORDÓÑEZ. Altamente confiable.

Agregado por confirmación del Smart Match.

11. MARIA TERESA CARDONA ROTGER (13ro Nieta de Joan) nació el 15 de septiembre de 1965 hija de Sr. Cardona Moll44 y de Agueda Rotger Marques43.

12. SR./SRA. CARDONA ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Sr. Cardona Moll44 y de Agueda Rotger Marques43.

13. SR./SRA. CARDONA ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Sr. Cardona Moll44 y de Agueda Rotger Marques43.

14. JOANA MARIA CARDONA ROTGER (13ro Nieta de Joan) hija de Sr. Cardona Moll44 y de Agueda Rotger Marques43.

15. SR./SRA. MARQUES ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Sr. Marques46 y de Maria Teresa Rotger Marques45.

16. SR./SRA. MARQUES ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Sr. Marques46 y de Maria Teresa Rotger Marques45.

17. SR./SRA. MARQUES ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Sr. Marques46 y de Maria Teresa Rotger Marques45.

18. SR./SRA. ROTGER ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Vicent Rotger Marques48 y de Sra. Rotger Pons49.

19. SR./SRA. ROTGER ROTGER (13ro Nieto de Joan) hijo de Vicent Rotger Marques48 y de Sra. Rotger Pons49.

20. LOLI ROTGER JIMENEZ (13ro Nieta de Joan) nació el 25 de noviembre de 1971, en Maó, Menorca, hija de Vicente Rotger Marques57 y de Dolores Jimenez Murcia58. Loli estudió en Colegio Público Sant Lluís (EGB). Fue empleada como Dependienta. Residió en Binifadet 3, Sant Lluís, Balears, 07710, España.

21. FERMIN QUEVEDO COLL (Esposo de 13ro Nieta de Joan) nació el 9 de julio de 1968, en Maó, Menorca, hijo de Jaime Quevedo Goñalons y de Mary Coll Vicente.

Fermin Quevedo Coll, con 27 años, se casó con Loli Rotger Jimenez20, con 24 años, el 8 de abril de 1996 en Sant Lluis, Menorca. Tuvieron tres hijos:

Oscar Quevedo Rotger1 en 1997

Dani Quevedo Rotger2 en 2001

Bruno Quevedo Rotger3 en 2007

La información siguiente también se registra para esta familia. Separation el 2 de febrero de 2013, cuando Fermin llegó a los 44 años años y Loli llegó a los 41 años años.

22. JESUS ROTGER JIMENEZ (13ro Nieto de Joan) nació el 25 de agosto de 1975, en Mahon, Baleares, España, hijo de Vicente Rotger Marques57 y de Dolores Jimenez Murcia58. Fue bautizado. Residió en Pere Tudurí 3-A Baixos, Sant Lluís, Balears, 07710, España. Estudió en Colegio Público Sant Lluís (EGB). Jesus fue empleado como Albañil.

23. CATI TOMAS PONS (Esposa de 13ro Nieto de Joan) nació el 16 de diciembre de 1980, en Maó, Menorca, hija de Joan Tomas Gomila y de Magdalena Pons Rotger. Cati residió en pere tuduri, Sant Lluis, Baleares.

Jesus Rotger Jimenez22, con 29 años, se casó con Cati Tomas Pons, con 23 años, el 2 de octubre de 2004 en Es Mercadal, Menorca (Testigos: Rotger Jimenez; Loli. Margarita; mari; Kote). Tuvieron una hija:

Maria Rotger Tomas4 en 2011

24. BIEL PONS ROTGER (13ro Nieto de Joan) nació el 11 de enero de 1972 hijo de Biel Pons Coll60 y de Agueda Rotger Marques59.

25. DORTE MARTINSEN (Esposa de 13ro Nieto de Joan) nació el 29 de abril de 1971.

Biel Pons Rotger24 se casó con Dorte Martinsen. Tuvieron tres hijos:

Otto Pons Martinsen5 en 2002

Elia Pons Martinsen6 en 2007

Josep Pons Martinsen7 en 2010

26. SOL PONS ROTGER (13ro Nieta de Joan) nació el 31 de mayo de 1977, en Maó, Menorca, hija de Biel Pons Coll60 y de Agueda Rotger Marques59. Sol residió en Palma de Mallorca, Baleares.

Generación de 14ta Nietos

1. OSCAR QUEVEDO ROTGER (14to Nieto de Joan) nació el 19 de enero de 1997, en Maó, Menorca, hijo de Fermin Quevedo Coll21 y de Loli Rotger Jimenez20. Fue bautizado. Residió en Binifadet, 3, Sant Lluís, Baleares, 07710, España.

2. DANI QUEVEDO ROTGER (14to Nieto de Joan) nació el 14 de enero de 2001, en Maó, Menorca, hijo de Fermin Quevedo Coll21 y de Loli Rotger Jimenez20. Fue bautizado. Residió en Binifadet 3, Sant Lluís, Baleates, 07710, España.

3. BRUNO QUEVEDO ROTGER (14to Nieto de Joan) nació el 7 de febrero de 2007, en Maó, Menorca, hijo de Fermin Quevedo Coll21 y de Loli Rotger Jimenez20. Fue bautizado. Residió en Binifadet 3, Sant Lluís, Balears, 07710, España.

4. MARIA ROTGER TOMAS (14to Nieta de Joan) nació el 1 de enero de 2011, en Sant Lluis, Menorca, hija de Jesus Rotger Jimenez22 y de Cati Tomas Pons23.

5. OTTO PONS MARTINSEN (14to Nieto de Joan) nació el 17 de enero de 2002 hijo de Biel Pons Rotger24 y de Dorte Martinsen25.

6. ELIA PONS MARTINSEN (14to Nieta de Joan) nació el 12 de septiembre de 2007 hija de Biel Pons Rotger24 y de Dorte Martinsen25.

7. JOSEP PONS MARTINSEN (14to Nieto de Joan) nació el 11 de noviembre de 2010 hijo de Biel Pons Rotger24 y de Dorte.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s